Aktualności

Alerty głosowe

17 grudnia 2014
Do powiadomień e-mailowych, SMSowych, GG i RSS dodaliśmy nowy kanał - alerty głosowe. Włącz je w ustawieniach swojej strony a w przypadku awarii nasz system zadzwoni do Ciebie i miłym kobiecym głosem poinformuje o problemie.

Wysłanie alertu głosowego kosztuje tyle samo co SMSa - w momencie wysyłki Twój zapas SMSów zostanie pomniejszony o 1.
Jeżeli w ustawieniach swojego konta (lub jednego z dodatkowych odbiorców) masz zdefiniowane godziny, w których życzysz sobie otrzymywać SMSy, wiadomości głosowe będą do Ciebie wysyłane również wyłącznie w tych godzinach.

Wizualne odświeżenie i RWD

18 listopada 2014
Zrezygnowaliśmy z dwóch osobnych wersji naszego interfejsu (desktopowej i mobilnej) na rzecz jednego zestawu szablonów responsywnych.

Dzięki Responsive Web Design (RWD), nasz nowy front-end płynnie dostosowuje się do każdej wielkości i orientacji ekranu. Oznacza to, że z naszego serwisu można wygodnie korzystać na każdym urządzeniu - komputerze stacjonarnym, laptopie, netbooku, tablecie, smartfonie.
Nowe szablony są też lżejsze, dzięki czemu nasze strony wczytują się jeszcze szybciej.

Przy okazji odświeżyliśmy trochę oprawę graficzną - uczyniliśmy ją bardziej spójną i wprowadziliśmy więcej Superbohaterów. Mamy nadzieję, że Wam się podoba!

Bardziej zaawansowany monitoring treści

15 lutego 2014
Funkcjonalność monitorowania treści, umożliwiająca naszym użytkownikom potwierdzanie obecności zdefiniowanej frazy na monitorowanej stronie, okazała się bardzo popularna.

Dodaliśmy kilka nowych opcji, jeszcze bardziej zwiększając przydatność tej funkcjonalności.
Teraz można:
• sprawdzać obecność frazy - lub potwierdzać jej brak
• używać taga <whatever> wielokrotnie, na przykład: "<html><whataver>Witamy<whatever></html>"
• używać nowego taga <or> (lub), na przykład: "Error<or>Warning<or>Problem"
• wykorzystywać oba tagi razem.

Nowa wersja wtyczki do WordPressa

6 listopada 2013
W katalogu wtyczek WordPressa dostępna jest już wersja 2.1 naszej wtyczki.

Wersja 2.1 wnosi kilka istotnych zmian w stosunku do poprzedniej wersji - 1.1:
• zmiana sposobu autoryzacji (token zamiast loginu i hasła)
• dostępność sekcji "Twoje kontakty"
• trzy wersje językowe (polska, angielska, hiszpańska)
• nowa nazwa wtyczki.

Więcej o wtyczce

Strona wtyczki w oficjalnym katalogu wtyczek WordPress.org

5 nowych funkcjonalności

1 lipca 2013
Prezentujemy pięć funkcjonalności, które zostały dobudowane do naszej usługi w ciągu ostatnich kilku tygodni.

Monitorowanie wydajności
Zaczęliśmy rejestrować czasy odpowiedzi monitorowanych serwerów - ze szczegółami.
Na wykresie wydajności wyświetlany jest wykres słupkowy pokazujący następujące wartości średnie:
• name lookup time (DNS)
• connect time
• pretransfer time
• starttransfer time
• redirect time.
Limit czasu odpowiedzi (domyślnie na poziomie 10 sekund) dla raportowania awarii typu "connection timeout" może teraz być konfigurowany indywidualnie.

wykres wydajności

Subkonta
Każdemu z nieograniczonej liczby odbiorców alertów można teraz udzielić dostępu tylko do odczytu (read-only) do panelu użytkownika. Tacy sub-użytkownicy mogą się zalogować i generować raporty, ale nie mogą edytować konfiguracji usług.

Raporty zbiorcze
Potrzebujesz wygenerować raport dla wszystkich stron łącznie? Nie ma problemu - po prostu zaznacz je za pomocą checkboxów i kliknij "raport zbiorczy".
Zobaczysz dwa osobne wykresy - jeden z wartościami średnimi i jeden ze zsumowanymi.

Snapshoty
Po uruchomieniu monitorowania formularzy, niektórzy użytkownicy sugerowali, że chcieliby wiedzieć, jak wygląda wynikowa strona kiedy nasza aplikacja nie znajduje zdefiniowanej frazy w jej kodzie.
Nasz system monitorujący zapisuje teraz "snapshoty" HTML za każdym razem, kiedy zdefiniowana fraza nie zostaje znaleziona (błąd NOPHRASE - zarówno przy monitorowaniu formularzy jak też treści). Snapshoty są dostępne w tabeli historii zdarzeń niedostępności w panelu użytkownika.

Wykresy HTML
Ostatecznie pożegnaliśmy się z Flashem i wszystkie wykresy są wyświetlane w HTML. Dzięki temu, bez problemu wyświetlają się na praktycznie wszystkich możliwych urządzeniach.

Monitorowanie spójności plików

12 lutego 2013
Dzięki nowej funkcjonalności, ważne pliki na Twoim serwerze (w tym pliki HTML) mogą być sprawdzane pod kątem wszelkich zmian.
Jednym kliknięciem wygeneruj wzorcową sumę kontrolną pliku i pozwól naszemu systemowi co godzinę (lub co 30 minut) generować aktualną sumę kontrolną i porównywać ją ze wzorem. W przypadku najmniejszej niezgodności zostaniesz zaalarmowany.

Super Monitoring i IFTTT

18 stycznia 2013
Czy wiesz, że możesz użyć alertów SuperMonitoring.pl w serwisie IFTTT.com (IF This Then That) i przekierować powiadomienia do gTalka, Facebooka, Twittera, Pushover, Campfire i wielu innych?

Po prostu włącz opcję "Wyświetlaj alerty jako RSS" w ustawieniach Twojego konta i użyj podanego tam adresu URL w kanale "Feed" w IFTTT.


Super Monitoring i IFTTT

Ciągły rozwój

7 grudnia 2012
Od dłuższego czasu nie informowaliśmy o nowych ulepszeniach usługi. Oto lista nowych funkcjonalności i zmian, które wprowadziliśmy w ciągu ostatnich miesięcy.

Monitorowanie monitoringu
Wdrożyliśmy zewnętrzny system, który stale monitoruje nasze usługi weryfikując poprawność ich funkcjonowania. Symuluje on awarie różnego typu i sprawdza, czy są prawidłowo wykrywane i raportowane.

Krótkie nazwy
Możliwość nadawania stronom krótkich nazw, które zastępują ich długie adresy URL, zmniejsza długość komunikatów - co ma znaczenie szczególnie w przypadku alertów SMSowych.

Natychmiastowy feedback
Na dole każdej podstrony w panelu użytkownika znajduje się mały formularz kontaktowy. Każde spostrzeżenie, opinia i sugestia jest dla nas na wagę złota.

Objaśnienia typów awarii
Przy typach awarii w tabeli historii niedostępności pojawiły się małe ikony znaków zapytania. Wystarczy najechać na nie kursorem myszy żeby wyświetlić objaśnienie każdego typu awarii.

Optymalizacja procesów
Całkowicie przebudowaliśmy procesy monitorujące i wysyłające powiadomienia - w celu zwiększenia wydajności systemu.

Kumulowanie czasu niedostępności
Niektórzy klienci ustawiają usługę tak, żeby nie otrzymywać natychmiastowych powiadomień o wykrycou awarii - tylko alerty wysyłane po określonym czasie jej trwania. Wyobraźcie sobie 5 osobnych ale bardzo krótkich niedostępności (różnego rodzaju), które zdarzają się pod rząd. Całkowity czas niedostępności jest długi, ale żadne ze zdarzeń nie spowodowałoby wysłania powiadomienia, ponieważ są za krótkie.
Po modyfikacji czas niedostępności następujących po sobie bez przerw jest kumulowany na potrzeby powiadomień.

Płatności off-line
Na życzenie klientów wprowadziliśmy możliwość opłacania usług przelewem off-line. W tej opcji w momencie składania zamówienia generowana jest faktura pro-forma a po otrzymaniu przelewu następuje przedłużenie usługi oraz wygenerowanie faktury VAT.

SMSy w koncie próbnym
Zdecydowaliśmy przydzielać 5 SMSów do każdego konta próbnego, żeby umożliwić potencjalnym klientom wypróbowanie również powiadomień SMSowych.

Wielu odbiorców alertów

22 marca 2012
wielu odbiorców Wdrożyliśmy kolejną funkcjonalność wybraną przez naszych użytkowników (72,7% odpowiedzi w naszej ankiecie) - wiele kontaktów do jednego konta.
Teraz można zdefiniować dowolną liczbę odbiorców - i wybrać, kto powinien otrzymywać jakie alerty, przypisując ich do monitorów.

Jak pewnie zauważyliście, pracujemy również nad inną proponowaną przez użytkowników funkcjonalnością - mierzeniem czasów ładowania (obecnie w fazie BETA).

Czwarta stacja monitorująca

7 marca 2012
Polska Po uruchomieniu czwartej lokalizacji, nasze stacje monitorujące znajdują się
w 4 różnych województwach:
  • pomorskie (Gdynia)
  • mazowieskie (Piaseczno pod Warszawą)
  • małopolskie (Kraków)
  • śląskie (Katowice).


Awarie nadal odnotowywane są po potwierdzeniu niedostępności przez 3 stacje. Czwarta została uruchomiona na wypadek chwilowej niedostępności jednej z pozostałych stacji.

Nowy serwer

20 lutego 2012

W nocy z niedzieli na poniedziałek przenieśliśmy nasz serwis - oraz główną stację monitorującą - na nowy serwer. Jest to maszyna o dużo większym zapasie fizycznych zasobów.

Nie było przerwy w funkcjonowaniu usług.

Ulepszone powiadomienia

3 stycznia 2012
NEW!
Zgodnie z Waszym życzeniem, rozbudowaliśmy alerty wdrażając nowe funkcjonalności:
  • możliwość wyłączenia natychmiastowych powiadomień
  • opcję otrzymywania dodatkowych alertów po upływie określonego czasu awarii
  • więcej informacji w alertach emailowych (szczegóły awarii).

Konkurs dla webmasterów

24 listopada 2011

W konkursie organizowanym przez Brandona Line na jego blogu można wygrać - wśród wielu innych nagród - roczną subskrypcję naszych usług.

Zapraszamy do udziału!
Kaspersky Lab

Rozwiązanie dla Kaspersky Lab

24 października 2011
Dla firmy Kaspersky Lab - jednego z największych producentów oprogramowania antywirusowego na świecie - rozpoczęliśmy monitorowania 11 serwisów internetowych, działających w różnych częściach świata.
Dedykowana aplikacja monitoruje dostępność, formularze internetowe oraz procesy e-commerce. Parametry testowania, zarządzanie użytkownikami, raportowanie - wszystko zostało dopasowane do wymagań Klienta.

Przeczytaj więcej o naszych rozwiązaniach
Kaspersky Lab

Nowa szata graficzna

8 października 2011
before
Po blisko dwóch latach serwis zyskał nowy layout i szablony.

Mamy nadzieję, że podoba się Wam nowy wygląd.
after

Nowa wersja serwisu

21 sierpnia 2011

Uruchomiona dzisiaj nowa wersja serwisu realizuje usługi monitoringu dostępności zawierające następujące nowe możliwości:

nowa wersja
  • monitorowanie różnych protokołów i portów (http, https, pop3, smtp, imap, telnet, ssh, dns, connect, sip)
  • potwierdzanie obecności zdefiniowanej frazy w treści strony
  • testowanie formularzy
  • powiadomieniana Gadu-Gadu
  • kanał RSS z alertami
  • integracja z panelem Google Analytics
  • plugin do WordPressa, plugin do Joomla!
  • eksport danych do XLS

Cena pojedynczej usługi pozostaje bez zmian. Dodatkowo wprowadziliśmy atrakcyjne cenowo pakiety 3, 5, 10 i 20 monitorów.

Monitoruj swoje formularze

7 maja 2011

[form] Nasza nowa funkcjonalność poszerza usługę o możliwość prostego testowania formularzy internetowych. Po prostu zdefiniuj dowolną liczbę pól, podaj dane jakie mają zostać do nich wprowadzone i skonfiguruj przycisk, który ma zostać wciśnięty. Formularz zostanie uznany za poprawnie działający, jeżeli strona wyświetlona po wysłaniu go będzie zawierać zdefiniowany przez Ciebie tekst.

Nowe funkcjonalności

28 stycznia 2011

Wprowadziliśmy trzy nowe funkcjonalnościNEW!:

1. Strona działa nieprzerwanie przez cały okres testowy? Nie ma problemu - od teraqz użytkownicy kont testowych mogą zasymulować awarię po prostu klikając odpowiedni przycisk.

2. Sprawdzanie odpowiedzi serwera to za mało? Nasz system może teraz potwierdzać, czy Twoja strona HTML wczytała się w całości, sprawdzając obecność tagu "".

3. Zmienił się adres monitorowanej strony? A może pojawiła się potrzeba monitorowania innej strony zamiast dotychczasowej? Teraz możesz samodzielnie zmienić adres URL monitorowanego serwisu - i zdecydować, czy wyczyścić całą historię czy nie.

Więcej wkrótce.

Wtyczka do Joomla!

26 kwietnia 2010
Joomla!

Wyświetlaj historię monitoringu stron w panelu administracyjnym Joomla!


czytaj więcej

Wtyczka do WordPress'a

24 marca 2010
WP

Monitorujesz blog? Teraz możesz widzieć wykresy i tabele dostępności w swoim panelu WordPress - bez konieczności osobnego logowania się do naszego serwisu.

czytaj więcej

Integracja z Google Analytics

13 lutego 2010

Skonfiguruj swój panel Google Analytics do wyświetlania wykresów liczby zdarzeń oraz czasów niedostępności.

czytaj więcej

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. zamknij