Prowadź swój blog za pomocą CoSchedule

Opublikowany 12 września 2016 w Content. Tagi: , , , , .

Większość blogów upada w ciągu pierwszych 100 dni swojego istnienia, a jednym z głównych powodów ich końca jest dezorganizacja. Udane blogi publikują nowe treści często i konsekwentnie. Ale jeśli sam z siebie nie jesteś zorganizowany, nie będziesz w stanie utrzymać tempa i jakości publikacji.

Jak mogę zorganizować funkcjonowanie mojego bloga? Z pomocą CoSchedule. Jest to doskonałe narzędzie, które pozwala na planowanie, przypisywanie, pisanie i udostępnianie treści w mediach społecznościowych – i to wszystkich naraz, w jednym miejscu.

coschedule

Czym jest CoSchedule?

CoSchedule to aplikacja internetowa przeznaczona do usprawniania i ułatwiania blogowania. CoSchedule oferuje kalendarz do zaplanowania publikacji Twoich treści i synchronizacji z Twoim WordPressem oraz kontami w portalach społecznościowych, więc zgromadzisz wszystkie narzędzia blogerskie do swojej dyspozycji w jednym oknie. CoSchedule pozwala również komunikować się ze wszystkimi w Twoim zespole blogerskim, wysyłać im zadania oraz ustalać terminy.

Korzystaj z CoSchedule, by planować redakcyjny kalendarz

Kalendarz redakcyjny pozwala ustawić terminy dla Ciebie i dla całego Twojego zespołu, w wyniku czego sprawi, że zaczniesz konsekwentnie publikować treści. Stanowi też doskonałe narzędzie do planowania kolejnych tematów w przyszłości, więc nigdy nie znajdziesz się w sytuacji, w której nagle zabraknie Ci pomysłów.

Pierwszym krokiem do efektywnego użycia kalendarza CoSchedule jest burza mózgów dotycząca tematów. Bardzo przydatne w tym procesie jest dobre narzędzie generujące propozycje słów kluczowych. Gdy wpadniesz na jakiś pomysł na post na blogu, przerób go od razu na „treść” lub wpis WordPress. Stworzenie postu WordPress z poziomu CoSchedule pozwoli Ci zaoszczędzić trochę czasu w przyszłości. Umieść nową treść na dniu, w którym chcesz ją opublikować. Powtarzaj cały proces aż do całkowitego zapełnienia kalendarza.

Gdy jesteś już przygotowany do napisania wpisu na blog, wystarczy kliknąć na odpowiedniej pozycji w kalendarzu, a znajdziesz link do edycji Twojego postu w WordPress.

Spróbuj zaplanować Twoją zawartość tak wcześnie, jak to tylko możliwe. Pamiętaj, że zawsze warto dać sobie wystarczająco dużo czasu na badanie, pisanie oraz tworzenie odpowiednich wizualizacji Twojego wpisu. Możesz dodatkowo ustawić ostateczne terminy dla poszczególnych części składowych postu korzystając z funkcji „zadań” dostępnej w kalendarzu.

coschedule1

Korzystaj z CoSchedule, by łączyć się z Twoim zespołem i przypisywać mu zadania

Jeśli posiadasz zespół blogerów, możesz użyć funkcjonalności zadań w CoSchedule, by przypisywać im ich wykonanie. Wystarczy kliknąć na wpisie w kalendarzu, stworzyć zadanie „szkic wpisu” na nim, a potem przypisać je do konkretnej osoby. Wybrany członek zespołu otrzyma wiadomość e-mail, że został przypisany do nowego zadania. Można także powtórzyć procedurę dla wyszukiwania odpowiednich obrazków do postu, a także dla dowolnych innych części procesu tworzenia wpisu na bloga.

CoSchedule posiada również funkcję „komentarzy”, dzięki której możesz napisać bardziej szczegółowy opis przypisanego zadania. Każdy z blogerów ma możliwość zadawania pytań w komentarzach. Jeśli członek zespołu ma dostęp do WordPress, może przejść do niego bezpośrednio z CoSchedule, by napisać post. Jeśli zaś nie posiada takiego dostępu, to w prosty sposób może dołączyć dokument Word do komentarza w narzędziu.

Korzystaj z CoSchedule, by zarządzać mediami społecznościowymi

Wiele blogów korzysta z HootSuite do zarządzania kontami social media, ale Scribblrs obecnie używa CoSchedule. CoSchedule pozwala na dostęp do Twoich kont w mediach społecznościowych z poziomu Twojego kalendarza CoSchedule lub ze strony „Edit Post” WordPress.

Gdy zaplanujesz posty do social mediów, CoSchedule pokaże Ci menu rozwijane ze wszystkimi Twoimi podłączonymi kontami społecznościowymi. Wybierz te z nich, na których chcesz udostępnić dane treści (można łatwo wybrać je wszystkie jednocześnie). CoSchedule następnie automatycznie pobierze zdjęcia z tego artykułu, wypełni tekstem nowy post w mediach społecznościowych i jego meta opis. Cała praca zostanie wykonana za Ciebie, ale na szczęście możesz również łatwo dostosować odpowiednie pola.

CoSchedule poda rekomendacje, jak często należy udostępniać posty w social mediach. Z tą aplikacją, możesz łatwo utworzyć posty społecznościowe zarówno na jeden dzień, jak i na jeden miesiąc od teraz. Jeśli dysponujesz większą ilością treści, to nic nie stoi na przeszkodzie, byś rozplanował ich publikację w jeszcze dłuższej perspektywie czasu.

coschedule2

Bez względu na założone przez Ciebie cele, dobre planowanie może stać się podstawą sukcesu, a braki w organizacji mogą doprowadzić do porażki. CoSchedule zapewni Ci narzędzia organizacyjne potrzebne do budowy i utrzymania udanego bloga. Jest to zdecydowanie dobra inwestycja.

  • Zaplanuj i zarządzaj publikacjami postów w mediach społecznościowych przy pomocy @CoSchedule coschedule.com/ via @MonitoringStron

    Tweetnij to

O autorze

c1fa872eadf6a23b44ab469e63b95d0f-e1473086074501Eric Brantner jest współzałożycielem CutCableToday.com – bloga, który odnotowuje setki tysięcy odsłon miesięcznie. Obecnie stara się pomagać wszystkim innym założyć ich własne blogi na swojej najnowszej stronie – Scribblrs.com.

Komentarze zamknięte.

  • Obserwuj nas

  • Przeglądaj Kategorie



  • Super Monitoring

    Superbohaterski monitoring dostępności i prawidłowego funkcjonowania serwisów i aplikacji internetowych.


    Wypróbuj bezpłatnie

    lub dowiedz się więcej o monitorowaniu stron
  • Superbohaterski monitoring dostępności i funkcjonowania serwisów internetowych.
    Super Monitoring
    lub dowiedz się więcej
    o monitorowaniu stron